Міні-чат
200

Студентський форум

Каталог статей

Головна » Статті » Про все і про ніщО » Цікаво знати...

Scorpions
Scorpions

Утворення

Гурт утворився 1965 року у Ганновері з ініціативи гітариста Рудольфа Шенкера (Rudolf Schenker), 31.08.1948, Гановер, Німеччина (Нижня Саксонія). Спочатку це був шкільний гурт, який грав танцювальні твори з репертуару The Rolling Stones, The Yardbirds та Pretty Things, і склад якої постійно змінювався. 1969 року разом з Шенкером у Scorpions грали: Карл Хайнц Фоллмер (Karl-Heinz Vollmer) — гітара; Лотар Хаймберг (Lothar Heimberg) — бас та Вольфганг Дзийоні (Wolfgang Dziony) — ударні. Того ж року Фоллмера замінив брат Рудольфа — Міхаель Шенкер (Michael Schenker), а на початку 1971 року у складі Scorpions з'явився вокаліст Клаус Майне (Klaus Meine), 25.05.1948, Гановер, Німеччина (до того вокальні партії виконував Рудольф Шенкер).

Початок кар'єри

Завдяки допомозі відомого продюсера Конні Пленка група 1971 року записала дебютний альбом «Lonesome Crow», який наступного року видала невеличка фірма «Brain Records». Платівка здобула чималий успіх, однак невдовзі після її випуску Scorpions залишили Хаймберг, Дзийоні та Міхаель Шенкер (останнього запросили до британської формації UFO). Під час запису 1974 року наступного лонгплея «Fly to The Rainbow», який цього разу видала фірма «RCA». У складі групи з'явились Франсіс Бухольц (Francis Buchholz), 19.02.1950, Гановер, Німеччина — бас, Юрген Розенталь (Jurgen Rosenthal) — ударні (який замінив тимчасово запрошеного Вернера Лора (Werner Lohr) та Ульріх Рот (Ulrich Roth), 18.12.1955, Гановер, Німеччина — гітара. Наступним був альбом «In Trance» 1975 року. Далі - перший в історії гурту альбом, що отримав статус "золотого" - «Virgin Killer», випущений 1976 року.

Шлях до успіху

На лонгплеї 1977 року «Taken By Force» дебютував у Scorpions новий перкусист Херман Раребелл (Herman Rarebell), однак нове стилістичне русло, яке обрав гурт, та динамічні балади, що почали з'являтися у її репертуарі, відбили намір Ульріха Рота у подальшій співпраці. Після закінчення концертного турне 1978 року та запису альбому «Tokyo Tapes» він залишив своїх колег і утворив власну формацію Electric Sun. На його місце було запрошено Матіаса Ябса (Mathias Jabs), однак 1979 року цього гітариста відсторонили на кілька місяців на користь Міхаеля Шенкера, який залишив UFO і повернувся до Scorpions. Міхаель зіграв у трьох творах на альбомі «Lovedrive», а пізніше взяв участь у промоційному турне цього лонгплея. Однак коли Ябс знову замінив Шенкера, гурт нарешті стабілізував свій склад і повний творчих сил вирішив пробитись на американський ринок, де вперше з'явився 1979 року. Гурт встановив собі дуже напружений гастрольний графік, а на чергових альбомах пропонував все більше рафінований, мелодійний рок. Проте проблеми Клауса Майне з голосом призвели до того, що після видання 1980 року платівки «Animal Magnetism» Scorpions були вимушені на деякий час зробити паузу. Однак записаний 1982 року лонгплей «Blackout» не в останню чергу завдяки хіту «When The Smoke Is Going Down» потрапив у першу десятку найпопулярніших альбомів у США і розійшовся у цій країні мільйонним тиражем. Записана двома роками пізніше платівка «Love At First Sting», до якої, наприклад, ввійшла незабутня хард-рокова балада «Still Loving You» та інший великий мегахіт «Rock You Like A Hurricane» здобула великий успіх і отримала титул «платинової». Поява цього альбому зробила з Scorpions зірок першої величини".

Період розквіту

1985 року вийшов подвійний концертний альбом «World Wide Live», який пропонував підбірку творів з другого етапу кар'єри групи. Чудово записаний та продюсований цей альбом пропонував Scorpions у їх найшаленішому та наймелодійнішому виданні, яке піднялось до чотирнадцятої позиції в американському чарті. Перед записом 1988 року лонгплея «Savage Amusement» — першого студійного за останні чотири роки, музиканти вирішили йти на заслужений відпочинок. Однак зроблений альбом не дуже відрізнявся від попередніх, хіба що був менш цікавим та зустрів критичні рецензії. Проте незважаючи на все це платівка потрапила до першої п'ятірки у США й очолила чарти багатьох країн Європи. Того ж року Scorpions дали концерти у Ленінграді, а 1989 року перебрались під опіку «Phonogram Records», чим завершили 12-річну співпрацю з продюсером Дітером Дірксом. Внаслідок цього черговий альбом «Crazy World» став платівкою, що продавалась найгірше. Однак написаний Клаусом Майне під впливом відвідин Росії сингл «Wind Of Change» очолив чарти багатьох країн світу і став першим записом, продаж якого перевищив мільйон примірників. Продюсер платівки Кейт Олсен змодифікував звучання групи таким чином, щоб не втратилась особлива тотожність і старі фани оцінили це належним чином.

Сучасний період

У липні 1990 року гурт взяв участь у відомій берлінській версії «The Wall» Роджера Уотерса. У травні 1992 року Scorpions несподівано вирішив залишити Франсіз Бухольц, який також відповідав за фінанси формації. З'ясувалося, що музиканти не з своєї вини запізнювалися з виплатою податків і тому їх помешкання були піддані ревізії. Але групі вдалося пережити цей неприємний період і запросивши нового басиста Ральфа Рікерманна (Ralph Rieckermann), який до цього грав у Beyond The Blind, записати після трирічної перерви черговий альбом «Face The Heat». Цей лонгплей, який продюсував Брюс Фейрбейрн, пропонував дещо важчу музику, хоча на ньому й були дві традиційно вдалі балади. Платівка здобула статус «золотої», а під час промоційного турне у складі Scorpions з'явився Міхаель Шеннер.

1995 року на музичному ринку з'явився черговий концертний альбом «Live Bites», однак кількість проданих примірників не відповідала сподіванням музикантів. Проте Scorpions залишились оптимістами і наступного року з новим ударником Куртом Крессом (Curt Cress) записали альбом «Pure Instinct», після чого вирушили у концертне турне разом з Елісом Купером, сподіваючись побачити переповнені стадіони. Але Курт відмовився приймати участь у турне, аргументуючи це тим, що він вже не в тому віці щоб гастролювати. Так, гурт знову опинився без перкусиста. За 2 місяці до початку турне у підтримку «Pure Instinct», Рудольфу зателефонував екс-Скорпіон Герман Ребелл. Його розмова з Шенкером тривала недовго, але її результат був приголомшливий:
- Г.Р. Привіт, Рудольф, як життя? Збираєшся в турне?
- Р.Ш. Герман, яке турне, ми знову без перку!
- Г.Р. Я знаю, тому і телефоную... Є лише одна людина, здатна мене замінити... Я дам тобі його номер...
- Р.Ш. Герман, навіть не знаю що й сказати... Все це добре, та чи встигне він підготуватися?
- Г.Р. Йому не потрібна підготовка. Ти все зрозумієш, коли пограєш з ним....

Нова хвиля

Звісно, як ви вже здогадалися, йшлося про американського перкусиста Джеймса Коттака, який перед Скорпіонз грав у багатьох гуртах, та найвідомішим з них був гурт «Kingdom Come». Після знайомства з Коттаком Шенкер сказав лише одну фразу: «він з нами». Було б дивно, якщо Шенкер не погодився б. Коттак «ловив» ритм з перших звуків, і передбачував партії. Саме тому Герман і сказав, що йому підготовка не потрібна. Джеймс Коттак — перкусист найвищого «ґатунку», його гра сповнена імпульсивності й потужості. За його власними переконаннями, на кожному концерті він грає так, наче грає востаннє в своєму житті. Тур в підтримку нового альбому пройшов на «відмінно».

Влітку 1997 року фірма «Mercury» запропонувала прихильникам гурту збірку «Deadly Sting — The Mercury Years».

1999 рік. Інновації в сфері звукозапису зробили крок вперед, і з'явилася змога записувати свою музику на жорсткий диск. Саме так був записаний альбом «Eye II Eye». Альбом є незвичним для гурту, так само як і для слухачів. Адже його звук був трохи схожий на «електро» музику. Але зберіглися глибокосмислові тексти, мелодичність, важкість рифів. Але на жаль, цей альбом вважається чи найневдалішим в історії групи, тому що він задалеко відхилений від традиційного року. Турне в підтримку альбому не зібрало дуже багато людей як завжди.

2000 рік. Ґранж полонить світ. Ця безталанна музика полонить серця багатьох рок-фанів. Тому в стилі Скорпіонз відбулися кардинальні зміни. Треба було дати людям щось свіже, щось, що ще мало хто зробив. Тому було прийняте нетривіальне рішення зробити ремастер пісень зі звучанням симфонічного оркестру. Так зародилася ідея створити альбом «Moment of Glory». Надзвичайно гармонійне поєднання важкого року і симфонії перевершили всі очікування. Альбом буквально «розлетівся» світом, що принесло гурту чималу повагу.

2001 рік. Людство крокує вперед, шукаючи нових вражень. «Поп-музика майже захопила світ і треба це міняти, щоб втриматися на плаву» — саме так прокоментував свою ідею Рудольф Шенкер. Яку ідею? Ідею своєрідного Бліцкрігу в музиці — виконати свої найвідоміші хіти без допомоги традиційних електрогітар. Ідея полягає у тому, щоб старі пісні звучали легко, саме для цього і потрібні акустичні гітари. Так з'явилася платівка «Acoustica»

Ера New Generation

Після випуску концертного акустичного лонгплею та однойменного DVD група вирушає у тур Європою та Азією зі сталим сетлістом. Водночас гурт збирає нові мотиви та інформацію для запису нового альбому. 22 червня 2004 року стає відомо про вихід у продаж нового альбому. Назва його — «Unbreakable». Як сказав у інтрев'ю Рудольф Шенкер щодо назви, то він символізує нерозривність та міцність дружби «осердя» групи, що працює разом уже 29 років. Альбом вийшов в кращих традиціях Скорпіонз та взагалі світового Хард-н-хеві року. Головна особливість платівки — весь сетліст був записаний на вінілові диски, що збезпечує кращу передачу музичної атмосфери та якість звучання. Тур у підтримку нового лонгплею був розпочатий у місті Києві. Турне відразу ж після початку було охарактеризоване як чи не найвдаліше в історії Хеві-металу. Було продано 11 мільйонів копій альбому.

Питання людяності у ХХІ сторіччі

Людство не стоїть на місці, але як виявилось, світ наш крокує у темряву, і тому наше життя потребує змін. Саме це було мотивом для створення гуртом лонгплею нетрадиційної, але вражаюче актуальної, тематики людства. 25 травня 2007 року — офіційна дата виходу в світ чи не найпереконливішого за своїм змістом альбому, виконаного у стилі Хард-рок. «Humanity: Hour I» — альбом, що покликаний змінити світ. Музика й тексти продумані й якісні настільки, що мимоволі з'являється підозра, що цей альбом не був зроблений руками людини. Через три тижні після релізу платівки, в США вже було продано понад 15 тисяч копій, а це є дуже добрим показником.

Категорія: Цікаво знати... | Додав: Dracon (14.10.2008)
Переглядів: 1745 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 5.0/2 |
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]